Listopad, 2012

Upał :/

Środa, 28 listopada 2012 · dodano: 28.11.2012 | Komentarze 2

Myślałem (mylnie) że wczorajszy dzień był najcieplejszym tegorocznego listopada. Dziś było cieplej. Około 12 znów wyruszyłem w poszukiwaniu wolnego miejsca w serwisie opon. Najpierw Stolarzowice i Górniki. Chyba zapowiadana na sobotę zima spowodowała że wszędzie odsyłano mnie z kwitkiem. Jeden z panów był na tyle miły że wolny termin miał po 7 grudnia :/ Wracam wzdłuż A1 najpierw na Helenkę gdzie klnę na tych którzy mając chodnik wzdłuż DDR-a i dą po tym drugim, nawet więcej stoją na nim urządzając pogaduchy. Dopiero w Rokitnicy mili panowie z serwisu zapraszają mnie na 16 z oponami :) Wracam do domu zabrzańskimi drogami rowerowymi i następnie lasem po majkę do szkoły. Jeszcze w Rokitnicy na budynku serwisu Fiata widzę na wyświetlaczu temperaturę 14*, myślałem że to pomyłka ale jednak nie...w domu było podobnie.

Różne sprawy

Wtorek, 27 listopada 2012 · dodano: 27.11.2012 | Komentarze 1

Mamy w kalendarzu 27 listopada...a o godzinie 17 termometr wskazuje 12*. W taką pogodę trzeba pojeździć. Aby nie kręcić bez sensu wymyśliłem że na rowerze załatwię kilka spraw. Na pierwszy ogień zakład wulkanizacyjny, nie samym rowerem człowiek żyje. Nie oszukujmy się, jesteśmy "eko" ale bez auta żyć się po prostu dziś nie da. Podjeżdżam i zamknięte...niby napisane kredą na drzwiach "nieczynne z powodu choroby" ale od pracowników sąsiedniego zakładu mechanicznego dowiaduję się że zakład zlikwidowano. Szkoda bo fajni ludzie tam pracowali. Przez Park Ludowy jadę do miasta. Wzdłuż ulicy Miechowickiej śmigam po DdD-rem, na dole wpadam na patrol "R". Kumpel na radarze pokazuje mi moją prędkość...ale bez szczegółów :P chwila rozmowy i lecę dalej. Wpadam do pracy po pliki MP3 dla Martyny do szkoły. Nie siedzę długo, mam wolne a komuś się może przypomnieć że "skoro jesteś..." Do miasta dojeżdżam bocznymi uliczkami. Aby nie ręcić się jak bąk w tulipanie od razu jadę do Romana. Prawie miesiąc się nie widzieliśmy a nawet nie rozmawialiśmy...więc spędzamy razem ponad godzinę. Wychodząc z biura myślałem że pochłodniało. Jednak nie, dalej ciepło. Nawet nienormalnie jak na ten czas. Przez miasto wracam do domu. Tego było mi trzeba, roweru i rozmowy z Romkiem. Lubię takie dni.

Po L-4

Sobota, 24 listopada 2012 · dodano: 24.11.2012 | Komentarze 4

Kiedy ucinałem sobie pogawędkę z Jarkiem przy pomocy popularnego komunikatora internetowego ;) zadzwonił kolega. Dobrze że na wyświetlaczu telefonu wyświetliło mi się jego nazwisko bo po głosie no niestety...nierozpoznawalny. Zachrypniętym można powiedzieć szeptem poprosił abym odebrał jego zwolnienie lekarskie i zawiózł w poniedziałek do jego zakładu pracy. Przebrałem się przerywając mały remont i pojechałem do Radzionkowa, ale trochę nadłożyłem drogi.
Na początek po wieeeelu latach zakończono budowę tunelu rowerowego pod autostradą A1. Droga dojazdowa z asfaltu fajna...

No i na "fajności" się konczy. Po kilkudziesięciu metrach mamy zagwozdkę. Co robić ? żyć w zgodzie z przepisami, czy nie ? Ja nie żyję z nimi w zgodzie i przejeżdżam łamiąc znak C-8 (mandat 250 zł. i 5 punktów) pod tunel którego podłoże wykonane ze szlifowanej kostki.

Przez las, Segiet i Suchą Górę dojeżdżam do Radzionkowa. Odbieram druczek L-4 i wracam do domu.

DPD...sztuczna fontanna

Niedziela, 18 listopada 2012 · dodano: 18.11.2012 | Komentarze 3

Trzeba było ruszyć tłuste dupsko na rower, okazja do służby. Niby to tylko 5 kilometrów. Pojechałem dookoła przez las. Mało i musiałem poczekać do 22. Po służbie odpowiednio ubrany wyjechałem na miasto. Wracając zajechałem pod Urząd Miejski. Na miejscu normalnej fontanny ustawiono sztuczną świetlną, wysokości około 2,5 piętra. Wygląda super.

Po pomidorowej...

Sobota, 10 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 2

...miałem w perspektywie albo leżenie z pilotem i ćwiczenie mięśni kciuka albo rower. Oczywiście rower wygrał a ćwiczenia były później :)

TdM

Czwartek, 8 listopada 2012 · dodano: 08.11.2012 | Komentarze 9

Po długiej przerwie i nie ukrywam że mi się najzwyczajniej nie chciało dosiadłem roweru. Wycieczka krótka bo późno, ciemno i dużo nauki. Objechałem zakamarki dzielnicy. Chciałem głównie przetestować mój nowy zakup Holux-a. Jestem zadowolony. Mam jeden problem a mianowicie miejsce gdzie będę umieszczał trasy. Tak naprawdę to każde jest fajne...i bądź tu mądry ;)