Czerwiec, 2015

Dom, praca, ulewa

Wtorek, 30 czerwca 2015 · dodano: 02.07.2015 | Komentarze 0

Rano do pracy, znów chłodno. Cały dzień słoneczny ale około 18 więc wtedy kiedy kończyłem zaczęło się zaciągać od północy. Błędnie założyłem że padać nie powinno. Padało a nawet lało już od Brzezin. Zlało mnie kompletnie. Zawróciłem do domu przez Żabie Doły. Ale dalej padało a w Centrum lało. Nie dało się uciec.

Dom, praca, cmentarz

Sobota, 27 czerwca 2015 · dodano: 02.07.2015 | Komentarze 0

Rano do pracy. Bardzo zimno, do tego stopnia że zmarzłem w palcu i u stóp i u rąk. W pracy "dzień świra" a nawet kilku. Po służbie trzeba było pojechać na cmentarz.

Gliwice a później 72 Bytomska Masa Krytyczna

Piątek, 26 czerwca 2015 · dodano: 02.07.2015 | Komentarze 0

Rano może nie tak wcześnie bo spałem ;) pognało mnie do Gliwic. W sumie niewiele się zmieniło dla mnie oprócz totalnie rozkopanego Centrum i rozgardiaszu tam panującego. No ale jak skończą będzie OK. Po powrocie zmiana odzieży i jazda na BMK. Nie było mnie równo 3 miesiące. Przerwa pomogła bo widzę to wszystko zupełnie inaczej.

Zmiksowany dzień

Środa, 24 czerwca 2015 · dodano: 25.06.2015 | Komentarze 1

Na 6 rano do służby. Chłodno 7 stopni. Palce u stu mi zmarzły, to dziwne latem pod koniec czerwca może normalne.... Dokładnie o 17:55 dostałem sms-a że mogę odebrać paczkę na poczcie. Poczta jest blisko domu więc pełnym gazem bo placówka czynna do 18:30. Bardzo mi zależało na tej paczce. Kupiłem spodenki i koszulkę sygnowaną nazwą grupy kolarskiej która już nie istnieje w obecnym kształcie Garmin-Sharp.
Dojechałem "na ostatni dzwonek" Paczka odebrana. W domu czekała kolejna nowymi chwyty. Zamontowałem nowe chwyty, ubrałem nowe ciuszki i pojechałem do Katowic. Pampers w nowych spodenkach, działa. Nie wiem czy lepiej ale działa. Celem był dworzec kolejowy gdzie pojechałem odwiedzić kolegę. Pracuje a właściwie dorabia sobie w firmie serwisującej sprzęty kolejowe. Powrót po godzinie 23, kompletnie opustoszałymi ulicami. Jakby ktoś nagle wszystkie samochody wyłączył. Minęło mnie ich zaledwie kilka.

Katowice od południowej strony

Wtorek, 16 czerwca 2015 · dodano: 17.06.2015 | Komentarze 0

Zawsze mnie ciągnęło w południowe dzielnice Katowic. Dziś udało się objechać je trochę na "spokojnie" Nie żebym zobaczył coś szczególnego ale zajrzałem w miejsce i -ca które chciałem zobaczyć. Same domy jednorodzinne i apartamentowce ogrodzone niczym jednostki wojskowe.
Powrót właśnie od południa do Centrum Katowic. Udało się znów zaliczyć kilka zbiorników wodnych a właściwie dwa stawy; Starganiec i Łąka.

Udało mi się też natrafić obok stawu Łąka na coś takiego. Nie wiadomo czy było się śmiać czy może bać...ja się śmiałem :D

W Centrum spodobała mi się fontanna obok Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Są tam dwie ale ta szczególnie mnie zajęła. Ogólnie przestrzeń bardzo dobrze zagospodarowana.

• Kalorie 2029kcal

Reset "twardego"

Sobota, 13 czerwca 2015 · dodano: 14.06.2015 | Komentarze 3

Rano do pracy. Po tak aktywnej sobocie w pracy właśnie, reset "twardego" jest niezbędny.

Nasennie

Piątek, 12 czerwca 2015 · dodano: 13.06.2015 | Komentarze 0

Podobno rower działa nasennie. Więc krótko po okolicy. Jakoś od tego nie chciało mi się bardziej spać.

• Sprzęt Trek X-Caliber 7

Bez pomysłu wiec po jeziorach

Czwartek, 11 czerwca 2015 · dodano: 13.06.2015 | Komentarze 2

Nie miałem jakiegoś specjalnego pomysłu na wycieczkę więc po godzinie 18 na pobliskie trzy jeziora, Rogoźnik, Świerklaniec i Chechło. Miło i spokojnie, nie było zbyt wielu ludzi więc wszędzie można było się zatrzymać i przez chwilę podumać. Trawił mi się też fajny zachód słońca raz nad autostradą A1 a jego apogeum nad jeziorem.

DPD

Wtorek, 9 czerwca 2015 · dodano: 04.07.2015 | Komentarze 0

i tyle.

Wisła po raz wtóry

Sobota, 6 czerwca 2015 · dodano: 07.06.2015 | Komentarze 6

Od pewnego czasu mam przyjemność wieźć jako przewodnik jakiegoś mojego kolegę z pracy do Wisły. Oto kolejny Adrian.

Adrian jest bardzo miły. Ten sam poziom porytego humoru, i jest dobrze ;) Ustawiamy się o  8 rano u niego pod domem. Ruszamy tak zawsze tą samą niezmienną trasą. Myślałem że Adrian będzie zamulał ale nic z tego, kręci i to mocno. Propozycja przejazdu do Paprocan bardzo mi pasuje. Byłem tam ostatnio chyba w 1990 roku. Pięknie się tam zrobiło. Fontanny, fajnie miejsce na "plażing" widać porządną rękę gospodarza i pomysł.
Wypijam kawę, Adrian kawy nie lubi i objeżdżamy jezioro z lewej strony po szutrowej drodze. Po drodze zaliczam pałacyk myśliwski.

Tychy postawiły na ładne oznakowanie szlaków. No nie można się zgubić.

Prosto do Pszczyny zjeżdżamy na obiad. Było smacznie ;)

Kolejny postój na zaporze w Goczałkowicach. Adrian jest wędkarzem i pokazuje mi karpie...wylegujące się na słońcu.

Dalej nad rzeką urządzamy sobie moczenie nóg. Może to i nie jest zdrowe bo różnie mówi się o czystości Wisły ale jest chłodniej, oto nam chodziło.
W Wiśle jak zwykle tłumy, więc sklep czyli zaopatrzenie w zimne napoje i w górę na Głębce gdzie startuje nasz pociąg do Katowic. Elf z zewnątrz nie jest za czysty ale stacja otrzymała lifting. Wygląda lepiej.

Z Katowic wracamy do Bytomia. W Szombierkach nad stawem Jadwiga odbywają się nocne zawody wędkarskie. Jesteśmy krótko bo komary tną niemiłosiernie. Skrótem też wracamy pod naszą pracę gdzie się rozstajemy. To był kolejny dobry rowerowy dzień.