Maj, 2013

DPD...kurierka

Poniedziałek, 13 maja 2013 · dodano: 14.05.2013 | Komentarze 4

Po kolejnych trzech deszczowych dniach, niebo zaczęło się przecierać i można wyjechać. Okazja do dojazd do pracy. W pracy jak to w pracy lekko nie było. Zresztą od dawna jest na "ostro"
W nocy otrzymałem pierwsze w życiu zlecenie "kurierskie" Może słowo:
kurier to w moim przypadku nadużycie ale miałem przygotować dwie przesyłki a następnie rano je dostarczyć. Jak zlecono tak i zrobiono. Rano spakowałem "towary" na rower i w drogę. Chłodno ledwo 7° ale po kilku minutach zza chmur wychodzi słońce i od razu jest przyjemniej, może nie cieplej ale jest naprawdę majowo. Pierwszą przesyłkę dostarczyłem do MBP na wystawę "Rowerowy Bytom" Następna przesyłka to...żona i dokumenty. Miałem dostarczyć do pracy zdążyłem do domu :) To był piękny poranek, oby więcej takich.

Pierwsza przesyłka ;) © Dynio

Chyba podobałaby mi się praca kuriera rowerowego.

Decoupage

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 13.11.2013 | Komentarze 6

Po porannych "kijach" czas na rower. Tak ten dzień będzie wspólnie z Izą na sportowo i to w trzech rodzajach bo trzeba dodać wieczorny basen. Pojechaliśmy przez las do Radzionkowa. Ale nie bez przygód. Kiedy ściągałem Izie torebkę podsiodłową aby zamontować błotniki bo w lesie błoto, nie sądziłem że zawartość tej torebki czyli dętka będą mi bardzo szybko potrzebne. Ujechaliśmy może 100 metrów i kapeć. Izie do opony wbił się około 8 centymetrowy gwóźdź. Dobrze że pod domem. Nawrót po dętkę i szybka wymiana niczym w F1 :P Przez las dojechaliśmy przez błoto :/ do Radzionkowa do sklepu z artykułami do decoupage. Kiedy mające trwać "20 minut" zakupy miały już "40 minut" znudziło mi się pilnowanie rowerów w podwórku. Moją uwagę przykuł prawdopodobnie nieużytkowany tunel rowerowy oraz nieużywana bocznica. Sama wielkość podwórka oraz kształt budynku mogą świadczyć o tym że mogły kiedyś służyć kolei.

"Tunel" kolejowy !? © Dynio

Nieczynna bocznica © Dynio

Koniec końców, małżonka wróciła z zakupami które upchnąłem do plecaka. Po drodze Lidl i lody oraz jeszcze "małe" zakupy w drogerii. Plecak ledwo się zapiął ;)

• VAVG 7:38min/km
  • Aktywność Nordic Walking

Kije z małżonką :)

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 0

Wspólne wyjście do lasu. Krótko bo komary tną jak oszalałe nawet idąc.

Rowerem z rana...

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 10

Mędrcy kiedyś wymyślili że "jeśli masz coś do załatwienia w mieście to jedź rowerem" Zastosowałem się wszak ludzi mądrych trzeba słuchać. Pojechałem więc co jasne rowerem. Ale po drodze coś mnie zszokowało...droga rowerowa przy ulicy Frenzla zniszczyła się nie sama ale przy wydatnej pomocy pobliskiej kopalni:

Uszkodzona droga rowerowa © Dynio

Więc najpierw do biura paszportowego złożyć wniosek, jestem pierwszy, to dobrze bo jak wychodziłem po 5 minutach musiałem się przepychać. W trakcie miłej rozmowy dowiedziałem się że jest rodowitą kościerzynianką co mnie ucieszyło. Kolejna sprawa to apteka, też jestem pierwszy a że apteka to jedna z tańszych w okolicy to cud że nie stałem w długim ogonku przez godzinę. Opłaca się rano wstać...

Małe kółeczko w mieście i powrót do domu na śniadanie dookoła. Przez Łagiewniki gdzie zatrzymałem się obok średniowiecznego krzyża pokutnego:

Krzyż pokutny © Dynio

W Szombierkach pojechałem na dawne dzikie wysypisko śmieci które zostało osunięte a w jego miejsce powstał świetny teren rekreacyjny z główną atrakcją czyli mostkiem linowym. Chyba jedynym w okolicy:

Mostek linowy © Dynio

Fajnie rano wcześnie wstać i pojeździć ☺

• VAVG 10:12min/km
  • Aktywność Nordic Walking

Kije

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 04.05.2013 | Komentarze 2

Zamiast pojechać do Dąbrowy Górniczej na KoRNO, pojechałem do lekarza. Choć mała namiastka jakiejkolwiek aktywności.