• Sprzęt Trek X-Caliber 7

Gdzieś

Środa, 4 kwietnia 2018 · dodano: 04.04.2018 | Komentarze 3

Nie można marnować dobrej pogody, trzeba jeździć. Niestety dzisiaj słoneczko w deficycie. Kolejny raz bez konkretnego celu. Stara trasa, stare miejsca. Mój rower dorobił się stopki przed którą kiedyś wzbraniałem się i rękami i nogami. Cóż latka lecą a potrzeby się zmieniają. Z wiekiem spada też popyt na zysk a wzrasta na święty spokój. Tego mi trzeba.

Autostrada A1
Autostrada A1 © Dynio

Stopka
Stopka © Dynio

noibasta
| 20:08 sobota, 7 kwietnia 2018 | linkuj też się ze stopką przeprosiłem ;) jaki to luksus jak nie trzeba szukać punktu podparcia :D w dodatku ta Twoja nieźle wygląda :)
Roadrunner1984
| 11:38 piątek, 6 kwietnia 2018 | linkuj I ja się wypowiem, kiedyś też demontowałem , że obciach itp, potem jak latało się po dziurach to stopka potrafiła się otworzyć lub latać i hałasować.
Teraz to super sprawa stawiasz gdzie chcesz a nie jakieś podkładanie kamieni pod pedał , opieranie o wysoki krawężnik, o mur i obdrapane rogi. albo na glebe :)
grigor86
| 20:21 środa, 4 kwietnia 2018 | linkuj Bardzo dobrze z tą stopką. W maratonach się przecież nie ścigasz, gdzie każdy gram się liczy :-)