• Kalorie 2059kcal
  • Sprzęt Trek X-Caliber 7

Wiosennie

Sobota, 15 kwietnia 2023 · dodano: 16.04.2023 | Komentarze 0

Dzisiaj w duecie. I o mały włos abyśmy nigdzie nie pojechali. Bo ja się umawiałem na 12, przynajmniej tak mi się wydawało i uparcie w to wierzyłem natomiast moja partnerka że na 11. Ale spotkaliśmy się o 11.30. Kierunek Nikiszowiec. Po pierwsze, chciałem się napić dobrej kawy. Po kolejne chciałem się przejechać nową drogą rowerową wzdłuż ulicy Gospodarczej o czym czytałem na fejbukowej stronie. Jedziemy miastem. Starą trasą do Katowic. Kupuję kolejny brakujący magnes. Sobota, w mieście tłumy. Szybko wyjeżdżamy do Nikiszowca. Cały czas drogami rowerowymi. Częściowo nowymi, częściowo starymi. Ale drogami rowerowymi. Tak lubię. W Nikiszowcu kawy nie udało się napić. Tłumy nieprzebrane. Jedziemy dalej ulicą gospodarczą. Nowa droga rowerowa jest rewelacyjna. Prowadzi prosto do Doliny Trzech Stawów. Super. W samej dolinie też kawy nie udało się napić bo albo zamknięte albo tłumy. Ostatnia szansa, Orlen. Udało się i kawa i pyszny hot-dog. Powrót do domu przez obrzeża Parku Śląskiego i ukochany Amelung. Wieczorem pojechałem na składaczku do sklepu. Tak z tym zwlekałem że jechałem w ulewie. Dobrze mi tak.