• Sprzęt Merida Kalahari 510

IV Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 23 października 2009 · dodano: 23.10.2009 | Komentarze 6

No i po kolejnej edycji Masy,było super 37 osób jak na niepewną pogodę lekką mgłę i mżawkę.
Przyjaciele kosma100,djk71,Darth,Gary,Nax,Ejpok i wszyscy ci których nie wymieniłem nie zawiedli i byli moimi i Romka gośćmi.
Niespodziewanymi a zawsze mile widzianymi gośćmi byli Prezydent Bytomia Pan Piotr Koj wraz ze swoim rzecznikiem Panią Katarzyna Krzymińską-Kruczek.
Trasa to zaledwie 8 kilometrów ale spowodowane to było meczem Polonia-Ruch i tym że kilka miejsc omineliśmy nie chcąc drażnić alakibiców którzy i tak po drodze krzyczeli do nas że mamy rowerami jechać na mecz.
Przejechaliśmy nową ścieżkę wzdłóż Parku Miejskiego i wrazenia pozytywne oprócz logicznego na nią wjazdu i wyjazdu,trzeba schodzić z roweru.
Szkoda że nie widziałem min kierowców na ulicy Wrocławskiej musieli grzecznie za nami jechać niezależnie czy mieli auto za 3 tysiące czy 130 tysięcy.
Po Masie miłe rozmowy śmiechy podziękowania i wspólne zdjęcia.
Powrót do domu w towarzystwie kosmy100 djk71 oraz banioka i jeszcze jednego uśmiechniętego rowerzysty.Rozstaliśmy się przy ulicy Stolarzowickiej obok kościoła gdzie KOsma została duchem....ale to historia na zupełnie inne opowiadanie.
" title="Rower" width="600" height="450" />
Rower © Dynio

" title="Autostrada rowerowa w Bytomiu (Park Miejski)" width="600" height="450" />
Autostrada rowerowa w Bytomiu (Park Miejski) © Dynio

" title="kolekcja smyczy" width="450" height="600" />
kolekcja smyczy © Dynio

Na koniec jeśli ktoś ma zdjęcia to bardzo proszę na masakrytyczna@rowery.bytom.pl
Kategoria Masa Krytyczna

Dynio
| 12:13 sobota, 24 października 2009 | linkuj Dzięki ! teraz to wiem kto jest kto ?
Goofy601
| 11:57 sobota, 24 października 2009 | linkuj kilka fotek:
[url=http://picasaweb.google.pl/Goofy601/IVBytomskaMasaKrytyczna23102009#]klik{/url}
| 10:26 sobota, 24 października 2009 | linkuj Tak tak, ten jeszcze jeden to ja ;)
Dzięki za kolejną Super Masę i fajną drogę powrotną :)

P.S. Czekamy na foto gościa na Jubilacie :P:P:P
ROWEREK
| 21:16 piątek, 23 października 2009 | linkuj Serdecznie dziękujemy wszystkim i zapraszamy na 20 listopada bedzię gorąco ,
Pozdrowerek
Darth
| 21:02 piątek, 23 października 2009 | linkuj Znajoma smycza sobie tam dynda, już zapomniałem czy i dawałem niebieską czy żółtą, ale jednak niebieska. Teraz możesz wyprowadzać całe schronisko na spacer. :D Dzięki za dziś. Pozdro.
djk71
| 20:05 piątek, 23 października 2009 | linkuj Ten jeszcze jeden to Piotrek.

Dzięki, było jak zwykle ok, szkoda tylko, że tak mało osób ale tak już pewnie będzie do wiosny...