• Sprzęt Merida Kalahari 510

I Śląska Rowerowa Masa Krytyczna (prolog)

Sobota, 4 września 2010 · dodano: 04.09.2010 | Komentarze 1

Pod ciemnymi złowrogo wróżącymi chmurami jadę przez puste miasto do ROWERKA i wspólnie mamy objechać trasę niedzielnej I Śląskiej Rowerowej Masy Krytycznej.Na miejscu okazuje się że nie pojedziemy w dwójkę ale w piątkę.Oprócz naszej ww dwójki jedzie z nami nowo poznany sympatyczny Paweł :) Łukasz i syn ROWERKA Mateusz.Jedzie nam się sympatycznie.Miasto puste aut niewiele,co chwila pojedyncze krople spadają nam na kaski.Nikt tego nie mówi ale każdy w duchu liczy na pogodę.Co chwila zerkamy w niebo które jest szczelnie i to bardzo zasłonięte ciężkimi ołowianymi chmurami.Kończymy na Rynku tam gdzie jutro zacznie się i będzie trwała impreza.Ja jeszcze z Pawłem jadę w stronę Miechowic i zaglądam dosłownie na kilka chwil do pracy.Zabieram spodenki z pieluchą uzupełniam bidon wodą i jadę w stronę domu.W Karbiu odbijam w stronę budowy autostrady jadę obok wypełnionego do granic możliwości stawu Brandka i przez las do Miechowic.

A teraz mała quiz ! Na poniższym zdjęciu widać niepełny znak oznaczający trasę rowerową.w związku z tym rowerzysta widząc taki znak powinien:
A.porzucić rower i uciec gdzie pieprz rośnie.
B.pojechać gdziekolwiek np.do Biedronki
C.zadzwonić po pomoc pod numer 0-700-876-098

Odpowiedzi proszę wysyłać pod numer 9856 (50 zł+VAT). Zwycięzca quizu otrzyma napój energetyczny wg.mojej receptury ;)