Kurierka

Środa, 4 maja 2011 · dodano: 04.05.2011 | Komentarze 7

Wszystko podporządkowane komunii Martyny ale czas na rower nawet krótki musiał się znaleźć. Po wczorajszej śnieżycy i tym co po niej zostało nie ma już śladu. Ogarnąłem zakupy kilka spraw technicznych w domu które czekały na zrobienie kilka lat ;) ale mam to poza sobą aż mi ulżyło. Zabrałem rower i zawiozłem przesyłkę do mamy, nie wiem czy na kuriera się nadaję ale trasę 9 kilometrów w 20 minut lekko dookoła. Najlepiej jakby się w temacie wypowiedzieli znawcy tematu Pixon i mavic.

Dostarczyłem przesyłkę chwilę pogadałem z mamą posłuchałem o całym złym świecie i pojechałem dalej. Pokręciłem się po Szombierkach Pojechałem zobaczyć nad staw "Zomerek" ale w związku z tym że cały teren stał się prywatną własnością został ogrodzony siatką i nici ze zwiedzania fajnego terenu. Powstanie tutaj ekskluzywne osiedle Srebrne Stawy choć staw tu tylko jeden ;) Pojechałem do Śródmieścia, kilka rund po okolicznych pustawych uliczkach i powrót do domu. Po drodze uwagę przykuł szalet miejski. Coś w oznaczeniu jest "nie halo"

Pięknie kwitną drzewa i pięknie kwitną kwiaty na rabatach dobrze że zdjęcia udało mi się zrobić zanim spadł wczoraj śnieg bo dziś kwiaty są wspaniały dywanem na chodnikach.

Powolny nieśpieszny powrót do domu przez łąki i pola.

HZ 1:08:40 60%
FZ 0:34:33 31%
PZ 0:07:28 7%
Kategoria Samotnie

yoasia
| 10:58 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Dynio - dzisiaj trafiłam na artykuł z Wysokich Obcasów o autentycznych perypetiach komunijnych, taki z humorem, trochę czarnym ale jednak :)

sikor4fun-remove
| 22:32 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Ale tu wszystko kwitnie :] Piotr dobrze mówi :D
Pozdrawiam !
grigor86
| 19:28 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj To kibel tylko dla prawdziwych ogierów!!!
codeisred
| 19:03 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj dynio do nie jest kibel ino budynek sponsorowany przez sony playstation :)
uluru
| 17:00 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Cudne tulipany ;)) a co do kibelka, to ktoś miał fantazję żeby tak oznaczyć ;]
Kajman
| 05:42 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Co chcesz od kibelka? Wiadomo, że u chłopa raz jest tak a raz tak więc ten kibelek jest dla sprawnych facetów:)
Misiacz
| 20:42 środa, 4 maja 2011 | linkuj Generalnie polskie oznaczenia szaletów typu trójkącik i kółeczko nic gościom z zagranicy nie mówią...tam takich nie ma. Ciekawe jestem, skąd się wzięły takie symbole?