• Kalorie 2073kcal

piątek trzynastego czyli...

Piątek, 13 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 7

...czyli X Zabrzańska Masa Krytyczna czyli według wszelkich znaków na niebie i ziemi nie powinienem na nią dojechać co byłoby tradycją ;) O mały włos do tego by doszło albowiem ledwo wyjechałem z domu z podporządkowanej ulicy wyjechał Volkswagen Passat którego "kierowca" nawet nie zauważył że wymusił pierwszeństwo mimo ze posiadał tablice SY. Kiedy pokazałem mu znak o urzędowym symbolu A-7 spojrzał na mnie jak komornik na szafę i najzwyczajniej pojechał dalej. Kilkaset metrów dalej jadący przede mną srebrny Daewoo Lanos włącza prawy kierunkowskaz i zatrzymuje się po prawej stronie jezdni. Dojeżdżam do niego chcę ominąć z lewej i ni stąd ni zowąd z włączonym prawym kierunkowskazem samochód skręca w lewo na jedno jedyne wolne miejsce parkingowe pod "Biedronką" Ostre hamowanie mała stójka na przednim kole i jadę dalej. Nie mam siły na kolejna utarczkę i tłumaczenie swoich racji. Jadę trochę przez las i wyjeżdżam w Zabrzu. Jeszcze kilka kilometrów i jestem na placu Wolności wraz z 75 innymi rowerzystami. Eskortowani przez radiowozy i motocykle "drogówki" przejeżdżamy trasę Masy. Humory co nie dziwne dopisują a całą trasę przegaduję z Mario i Daro. Ponadto imprezę zaszczycili inni zacni z BS;
art75
indi
roweroholik
siwyz
czyli całkiem całkiem pokaźna ekipa.

HZ 1:31:45 53%
FZ 0:42:52 25%
PZ 0:23:50 14%

Dynio
| 20:38 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj grigor86 urulu bo Sląsk jest specyficznym regionem gdzie skumulowane jest obok siebie wiele miast ale tego chyba więc tłumaczyć nie muszę ;) Katowice były wiele lat temu pierwsze w organizowaniu Mas prawie trzy lata temu dołączyły Gliwice dwa Bytom i od roku swoją imprezę organizuje Zabrze. Jest gdzie i z kom jeździć i jest bardzo pozytywnie itp. Grzesiu dla Ciebie najbliższe miejsce na Masę to Poznań a dla Ciebie Aniu to chyba Lublin.
uluru
| 18:53 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Niezły ten trzynasty..ale Masa nadrobiła ;)) często jakoś u Was je organizują ;) a u mnie nic nie słyszałam ;/
grigor86
| 22:50 sobota, 14 maja 2011 | linkuj U Ciebie to co chwilę MS, a u mnie ani widu, ani słychu!!!
DaDasik
| 20:53 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Ja dzisiaj ściągnąłem 9 samochodów ze ścieżki rowerowej.
Do tej pory brzydziłem się donosami, ale gdy jazda zaczęła przypominać slalom, postanowiłem dzwonić po odpowiednie służby.
art75
| 20:39 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Z BS był jeszcze Berwing, czyli ten drugi na rowerze poziomym:).
Dawko
| 06:58 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Uwielbiam kierowców, którzy nie są w stanie pojąć idei kierunkowskazu a lusterek używają tylko do poprawiania makijażu.
A co do Deawoo... statystycznie interpretując moje doświadczenia, nikt nie trąbi na rowerzystów częściej, niż kierowcy Daewoo Tico... co jest o tyle zrozumiałe, o ile imponujące gabaryty tego pojazdu (zwłaszcza szerokość) sprawiają, iż potrzebuje on chyba lotniska, by wyprzedzić grupę rowerzystów ;-).
Pozdrower
kosma100
| 04:33 sobota, 14 maja 2011 | linkuj Co do tablic SY - znam to z autopsji :(
A drugi samochód potwierdza moją teorię - Daewoo i wszystko jasne.
Dobrze, że dojechałeś cały.