• Kalorie 1983kcal

Pętla wokół Bytomia

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 06.07.2013 | Komentarze 4

Nie miałem pomysłu na wyjazd. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem było pojeździć po najbliższej okolicy nie ruszając się z miasta. Pojechałem trasą Rodzinnego Rajdu Rowerowego czyli peryferiami miasta. Po pomidorowej z makaronem pojechałem. Wczoraj mocno lało więc leśne drogi zabłocone. Jednak jechało się zupełnie fajnie, jedyna przeszkoda to...komary. Jak żadnego roku są ich tysiące. Po prostu po zatrzymaniu się na chwilkę obsiadają błyskawicznie i nawet nie chcą uciekać.

Las Miechowicki © Dynio

Rezerwat Segiet jak zwykle piękny, nic dodać nic ująć po prostu piękny.

Rezerwat Segiet © Dynio

No granicy z Piekarami Śląskimi trwa remont fragmentu alei Jana Pawła II. Był to najbardziej zniszczony fragment jezdni. Brak wokół akcentów rowerowych ale bez strachu. Po obu stronach biegną szerokie asfaltowe chodniki które nie są używane przez pieszych, więc droga wolna :D

Remont drogi © Dynio

amiga
| 09:09 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj Ech ten Bytom... w okolicy są piekne miejsca, Degiet, DSD, ostoja Miechowicka :)
Roadrunner1984
| 20:34 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Uwielbiam Tak czarne świeże pachnące nowe asfalty :D:D:D:D:D:D
devilek
| 19:55 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Tak z innej beczki Dynio ; mówiłeś jakiś czas temu, że na Księżą Górę robią nowy asfalt. No owszem zrobili, ale tylko od skrętu z podjazdu, już do samego parku :/ Wczoraj byłem, widziałem, przejechałem ;)

Może kiedyś coś razem w Bytomiu się pokręci ?

Pozdrawiam.
surf-removed
| 22:45 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj To już są komary w modelu kapitalistycznym, nachalne i krwiożercze. Ponoć za komuny zawsze uciekały, było lepiej ;)