DPD

Wtorek, 9 lipca 2013 · dodano: 11.07.2013 | Komentarze 3

Po urlopowej przerwie do służby na rowerze. Po 18 pojechałem na kilka chwil do mamy. Nareszcie zakończono budowę wiaduktów GKW. Dobrze bo to duże ułatwienie i nie chodzi o rower bo można objechać co prawda ruchliwymi drogami bez ddr-ów ale piesi których wiele mają łatwiej. Szerokie przejazdy dla rowerów i ma być droga rowerowa, na razie jest klepisko rozjeżdżone przez maszyny budowlane.

Nowe wiadukty © Dynio

Nigdy tego nie robiłem i nie chcę tego robić a mianowicie wykorzystywać swojego stanowiska do chyba prywatnych celów ale chyba nie da się inaczej. Choć nie sam jeżdżę tą drogą rowerową. Otóż ten Fiat doprowadza mnie do białej gorączki. Zawsze tutaj parkuje ale nie musi, w tej same odległości jest mała uliczka prawie całkowicie pozbawiona ruchu ale trzeba parkować na drodze rowerowej.

Przyjemniaczek :/ © Dynio

amiga
| 12:27 piątek, 12 lipca 2013 | linkuj Taki nowy wiadukt dla wąskotorówki....? szok...
Roadrunner1984
| 09:14 piątek, 12 lipca 2013 | linkuj Jacek , nie ,a się co szczypać , dajesz cynk kolegom i do widzenia , za dużo tego by przymykać na to oko za każdym razem.
Fota wiaduktu super , mam go pod nosem prawie a nie miałem przyjemności tam być, dzięki :D:D:D
grabek
| 07:11 piątek, 12 lipca 2013 | linkuj Jeden mały mandat wystarczy żeby sobie zapamiętał, że to droga rowerowa. Nie miej skrupułów.