Zabrzańska Masa Krytyczna czyli...

Piątek, 12 lipca 2013 · dodano: 12.07.2013 | Komentarze 1

...kolejny raz się nie udało przez pogodę. Znawcy tematu wiedzą że do Zabrza zawsze miałem "pod górkę" jeśli chodzi o pogodę bo ulicami to z górki ;) Co się wybrałem to albo śnieżyca, albo burza zaraz po wyjściu z domu albo ulewa jak dziś. Ale od początku. Na ZMK byłem ostatnio ? Nie pamiętam. Myślałem że fatum w postaci pogody już mnie ominęło ale nie. Jest dalej tylko później się ujawnia. Wczoraj o ZMK zagadnął mnie Raptor. Od razu odpowiedziałem że raczej nie, nie miałem planów z Zabrzem na piątek. Na wyjazd zdecydowałem się o 17:30. Wyjechałem było fajnie, trochę chmur ale i słońce się przebijało. Po 5 kilometrach zaczęło wiać i wiedziałem że będzie padać i że będzie to niedługo. Dojechałem do Mikulczyc...i leje. Zajechałem na przystanek. Parę minut posiedziałem, napisałem sms-a jak mi to ciężko i źle i wróciłem do domu :( Tak oto zaliczyłem kolejne nieudane podejście a właściwie podjazd na ZMK.