Z Izą

50 Jubileuszowa Bytomska masa Krytyczna

Piątek, 30 sierpnia 2013 · dodano: 31.08.2013 | Komentarze 4

Jak świętować to z pompą. Takie przejazdy zapadają w pamięci na długo. Po pierwsze z uwagi na ilość rowerzystów czyli ponad 350 osób. Po drugie inna trasa do Miechowic do Atrium Plejada gdzie zostały przygotowane dla nas odblaskowe opaski oraz słodkie drożdżówki i pączki które dodały siły na dalszą drogę. KLIKNIJ

Powrót do Centrum na Rynek do Biura Promocji Bytomia gdzie po trzecie czeka na nas tort i to nie byle jaki bo taki o wymiarach tak ze 1,5 na 2 metry. Pyszny śmietankowy z owocami. Do tego Zumba na Rynku.
W sumie to skrócony opis tych wszystkich wspaniałości jakie nas spotkały. Nie wszystko można ubrać w słowa. Niektórych rzeczy trzeba doświadczyć jak choćby uczestnictwa w Bytomskiej Masie Krytycznej. Nie znam lepszej imprezy.

6 Bytomski Rodzinny Rajd Rowerowy

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 5

Kolejna edycja rodzinnego rajdu czyli spotkanie ze znajomymi tymi bliższymi i dalszymi oraz nowo poznanymi. Nie będę się rozpisywał że było fajnie itp. Jeśli ktoś ciekaw to zdjęcia są: TUTAJ

DPD...party

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 0

Do pracy bez zmian ta sama trasa. Po pracy zamiast to domu to obok domu do Liliany na "party" jak stało w sms-ie. Po przyjeździe wszyscy siedzieli przy stole a jedyny akcent imprezowy to Radio Piekary gdzieś het daleko w tle ;) Powrót z dzieciakami przez las.

Do cukierni

Piątek, 9 sierpnia 2013 · dodano: 10.08.2013 | Komentarze 2

Drugi dzień naszego krótkiego wypady. Pakujemy rowery i jedziemy do Skoczowa. Chcemy pojechać do Górek Wielkich do cukierni "Bajka" Uzbrojeni w zapas wody ruszam. Jedziemy wałami bo wolno wg. znaków wzdłuż Wisły i Brennicy. Do celu docieramy dookoła zwiedzają różne przysiółki miejscowości. Cukiernia ma swój klimat, wszystko wyborne i pięknie podane. Jeśli ktoś tutaj będzie to polecamy. Po ciastkach i mrożonej kawie wracamy. Upał się nasila, woda w bidonach gorąca trudno się taka pije. Pakujemy rowery i wracamy do domu.

5 Bytomski Rodzinny Rajd Rowerowy DPD

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 4

Piąta edycja rajdu, jak dla mnie najlepsza pomijając te dwie nocne nie mające dla mnie konkurencji. Na sukces tego rajdu miała wpływ...woda. Tak jest upał i to ten taki afrykański. Nic dziwnego że szukamy ochłody gdzie się da. Naszym potrzebom sprostało BPK które jak w piątek tak i dziś ustawiło ba a nawet jeździło na miejsca postoju z kurtyną wodą. Kilka zraszaczy pompa a ile radości. Ale nic nie przebije wielkiego bidonu marki DAF. Kilka tysięcy świeżutkiej chłodnej wody tylko dla nas, wody która za nami jeździł. Pracownicy załatwili też dużą ilość lodu więc chłodzenie podwójne. Nie dane było objechać całość trasy, zwalili się goście, musiałem iść na 18 do pracy a na dodatek musiałem się poudzielać w "roczku" pewnej wiecznie uśmiechniętej damy o imieniu Emilka :)

Po drodze do pracy kolizja, wydawać by się mogło że droga prosta pogoda dobra, ruch znikomy a tu jeden drugiemu w zadek...

Z żoną :)

Wtorek, 16 lipca 2013 · dodano: 19.07.2013 | Komentarze 2

Ukochana małżonka zarządziła popołudniową wycieczkę, czyli wolną jazdę ;) Po zrobieniu jako takiego porządku ruszyliśmy do miasta. Trochę dookoła zaliczając drogi rowerowe oraz troszkę terenu. Z ddr-u na ulicy Celnej fajny widok na Brantkę i Miechowice.

Miechowice © Dynio

Na ulicy Piekarskiej kursuje 38 najstarszy tramwaj na najkrótszej europejskiej linii

Tramwaj © Dynio

Po wizycie na cmentarzu podjechaliśmy zobaczyć nowe boisko w jedynym sportowym Gimnazjum w Bytomiu.

Boisko © Dynio

Jeśli moje starsze dziecko będzie się chciało dalej kształcić sportowo to czeka ją daleka droga.

Na tej samej ulicy jesteśmy prawie świadkami wypadku. Na przejściu dla pieszych kierowca potrącił staruszkę. Wiem że to wina kierowcy ale nisko zachodzące słońce świecące prosto w oczy mogło spowodować że kierowca nie zauważył kobiety. Kiedy przez okulary spojrzałem na słońce mało co widziałem. Spytałem czy powiadomiono Pogotowie i Policję, ale już w oddali słyszałem ryk syren. Nie czekaliśmy dłużej odjechaliśmy w kierunku Śródmieścia.

W Getin Bank próbowałem skorzystać z bankomatu, nie bez problemów. Po pierwsze mojej karty nie rozpoznał
"Bankomat nie obsługuje karty tego typu" Kiedy oddał kartę po prostu się otworzył unosząc pokrywę zabezpieczającą do góry pokazując zakurzone wnętrze.

• VAVG 9:22min/km
  • Aktywność Nordic Walking

II Górska Majówka, Euroregionalny marsz Nordic Walking

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 1

Pierwsze zawody NW na "serio" które okazały się porządnym treningiem. Nie było kto pierwszy kategorii wiekowych itp. Organizatorzy zrezygnowali ze współzawodnictwa. Niemniej szło się dobrze. Organizator zrobił psikusa i napisał "trasa marszu nordic walking będzie odbywać się po terenie płaskim" ale nie napisali że 5 kilometrów będzie po górę. Atmosfera pikniku udzieliła się wszystkim nawet tym co biegli na czas. Nie było nagród były medale za udzielił i 4 paczki makaronu :D :D :D
Później leżakowanie i powrót ze wszystkimi do domu czyli korki na całej trasie do Katowic.

Decoupage

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 13.11.2013 | Komentarze 6

Po porannych "kijach" czas na rower. Tak ten dzień będzie wspólnie z Izą na sportowo i to w trzech rodzajach bo trzeba dodać wieczorny basen. Pojechaliśmy przez las do Radzionkowa. Ale nie bez przygód. Kiedy ściągałem Izie torebkę podsiodłową aby zamontować błotniki bo w lesie błoto, nie sądziłem że zawartość tej torebki czyli dętka będą mi bardzo szybko potrzebne. Ujechaliśmy może 100 metrów i kapeć. Izie do opony wbił się około 8 centymetrowy gwóźdź. Dobrze że pod domem. Nawrót po dętkę i szybka wymiana niczym w F1 :P Przez las dojechaliśmy przez błoto :/ do Radzionkowa do sklepu z artykułami do decoupage. Kiedy mające trwać "20 minut" zakupy miały już "40 minut" znudziło mi się pilnowanie rowerów w podwórku. Moją uwagę przykuł prawdopodobnie nieużytkowany tunel rowerowy oraz nieużywana bocznica. Sama wielkość podwórka oraz kształt budynku mogą świadczyć o tym że mogły kiedyś służyć kolei.

"Tunel" kolejowy !? © Dynio

Nieczynna bocznica © Dynio

Koniec końców, małżonka wróciła z zakupami które upchnąłem do plecaka. Po drodze Lidl i lody oraz jeszcze "małe" zakupy w drogerii. Plecak ledwo się zapiął ;)

• VAVG 7:38min/km
  • Aktywność Nordic Walking

Kije z małżonką :)

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 0

Wspólne wyjście do lasu. Krótko bo komary tną jak oszalałe nawet idąc.

• Kalorie 1962kcal

46 Bytomska masa Krytyczna

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 0

230 osób na Masie Krytycznej w Bytomiu. Szacunek dla Was :)