Kaszuby dzień drugi...

Piątek, 25 maja 2012 · dodano: 31.05.2012 | Komentarze 12

...oj działo się od rana, było wesoło :P ale o tym wiedzą tylko którzy byli na miejscu. Po brejkfaście wyjeżdżamy. Prowadzi Monika, ma nam pokazać to co na Kaszubach najpiękniejsze, więc ruszamy. Droga początkowo asfaltowa zmienia się zaraz w piaskową, po wczorajszym nie ma co się użalać, jedziemy bez stękania. Kilka kilometrów dalej a jakże na piasku Iza upada. Niby miękko na piasek ale gdzieś uderza kolanem które boli przez następne kilka dni, mniej lub bardziej ale boli. Widoki na miejscu przepiękne, zapach lasu łechce nasze nosy. Tutaj można odpocząć, zapomnieć o wszystkim...cały czas jesteśmy we Wdzydzkim Parku Krajobrazowym oraz jego otulinie cokolwiek ona oznacza ;)

Po okolicy czy patrząc w lewo czy w prawo czy też na wprost wszędzie piach i żwir, nawet mijaliśmy piaskownię a i żwirownia się też trafiła :P

Jak jest wspólna jazda i to i są "słitfocie"

Niewiele udało mi się zapamiętać nazw mijanych wsi i osad rozrzuconych między lasami i jeziorami, ale zatrzymaliśmy się na chwilę w małej wiosce Wąglikowice, wokół nikogo jakby wszyscy wyjechali tylko my i nasze wierne rowery...

Kilka kilometrów dalej szybkim asfaltowym zjazdem i lekkim podjazdem docieramy do turystycznej miejscowości Wdzydze Kiszewskie i tutejszej stanicy wodnej PTTK. Zatrzymujemy się na mały popas i dłuższy odpoczynek. Tutaj też udaje mi się nareszcie poznać Marcina który wpada dosłownie przejazdem na 5 minut. Całe te "5 minut" rozmowa a jakże o rowerach i jutrzejszej Kaszebe Runda. Nie przyjechaliśmy tutaj aby siedzieć przy ławach, krótki odpoczynek i dwa razy po około 200 schodów na wieżę widokową.

Widok z góry przecudny lasy i woda to to co kocham :)

Aby nie było patetycznie to trzeba się powygłupiać a co !!!

Całe to miejsce pewnie tętniące w łikendy życiem towarzyskim w dziś było puściutkie, niemniej warto tu być i trzeba tu wrócić aby zakosztować tej wspaniałej atmosfery która się udziela.

Sama miejscowość typowo turystyczna z pensjonatami, agroturystyką. Można też było jeszcze zobaczyć stare domy tylko lekko skalane "nowoczesnością"

Powrót do Kościerzyny asfaltem, trochę chyba mi znanym ale to może złudzenie ;) Jutro Gdynia a dzień się nie zakończył ale to opowieść na zupełnie inny wpis zupełnie nie rowerowy :P:P:P

uluru
| 08:58 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj pięknie, w lesie cudnie i do tego woda i łódeczki :))
Nefre
| 15:48 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Super:)))
Roadrunner1984
| 15:49 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj A mnie jeszcze się nie udało dotrzeć na wieżę , ale widoczki superrrrrr
emonika
| 11:40 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Jacek - jeszcze raz coś wspomnisz o piachach to następnym razem wyślę Cię w Bory Tucholskie to dopiero zobaczysz PIACH :P :P :P
rowerzystka
| 07:33 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Kaszuby piękna kraina, w przyszłym roku postaram się zawitać na dłużej, jest gdzie odpocząć :)
amiga
| 06:54 piątek, 1 czerwca 2012 | linkuj Na nazwie parku można sobie język połamać ;P
grigor86
| 21:18 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Tabaki zażyłeś? Piękne jezioro!!!!!!!!!!!
djk71
| 19:28 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Myśmy w zeszłym roku w końcu na wieżę nie dotarli. Ale jest powód żeby wrócić.
rafi76
| 18:56 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Superek okolica.... tęskni mi się dość często za takimi płaskimi trasami ;P
Darth
| 18:50 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Jak tam ładnie.
akacja68
| 18:40 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Kaszuby jeszcze przed nami, zazdroszczę wyprawy:)